Sinangin Matbaacılık Ambalaj San. ve Tic. A.Ş. olarak, kuruluşumuzdan bu yana edindiğimiz tecrübelerimizle, kalitemizi müşteri memnuniyeti ilkesi ile özdeşleştirerek, teknolojik gelişmeleri yakından takip edip, iç ve dış ticaret kapasitemizi genişleterek, aranılan marka olma yolunda geleceğe emin adımlarla ilerlemeyi sürdürmekteyiz.

 

• Personelimize verdiğimiz değerle, asıl etkenin uygun insan yatırımı olduğunu bilerek, sürekli

eğitimlerle tüm çalışanların katılımını ve memnuniyetini sağlayarak, çalışanlarımızda

sağladığımız, kalite ve müşteri bilinci ile müşterilerimize en kısa zamanda ve yeterlilikle,

beklenen ürün ve hizmetlerin sağlanması esas alınmaktadır.

 

• Oluşturduğumuz kalite hedeflerini sürekli gözden geçirerek, gerekli iyileştirmeleri yaparak, sektörün önde gelen kuruluşlarından biri olmaya devam edeceğiz.

 

Kalite yönetim sistemleri standartlarının (ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi, ISO 45001 İş Sağlığı Güvenliği Sistemi, ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi, FSC COC Orman Yönetimi Sistemi, Sosyal Sorumluluk (Sedex - Smeta) Yönetim Sistemi) gerekliliklerine uyarak, süreçlerimizin performansını

sürekli iyileştirir, bu doğrultuda hedefler oluşturarak gerekli kaynakları temin eder ve çalışanlarımızdaki farkındalığı arttırarak, edinilmiş tüm yönetim sistemlerinin gereklerini tüm çalışanlarımızın katılımı ile uygular; sistemin etkinliğini ve sürekli gelişimini taahhüt ederiz.

SİNANGİN MATBAACILIK AMBALAJ ŞİRKETİ KALİTE POLİTİKASI

KALİTE POLİTİKAMIZ

© 2024 Sinangin Matbaacılık Ambalaj San. ve Tic. A.Ş.

"SİNANGİN" markası ve logosu SİNANGİN'in tescilli markasıdır.

Sitede yer alan resimler, grafikler, metinler izinsiz kullanılamaz.

Tüm hakları saklıdır.